Meditasyon söz konusu olduğunda Batı'nın hiçbir bilgisi yoktur. Ve meditasyon ise sadece tek başına, sessiz olmanın, gerçeğin kendisini göstermesi için beklemenin diğer adıdır. O bir eylem değildir, o sessiz bir rahatlamadır çünkü yapacağın her şey sahte kişiliğinden kaynaklanacaktır.
Şayet onları kötülersen çirkinleşirler; şayet onları dönüştürürsen ilahi hale gelirler. Dönüştürülen öfke şefkat haline gelir çünkü enerjileri aynıdır.