Şu an gözlemleme gayretiyle onları bilinçaltına bastırıyorsun. Ve sonra günlük işlerinle meşgul oluyorsun ve tekrar onları geri dönmeye zorluyorsun. Onlardan kurtulmanın yolu bu değil. Bırak ortaya çıksınlar - onları yaşa, acısını hisset.
Bu çok zor ve çetin ama son derece ödüllendirici olacak. Onları bir kez yaşadığında, acısını hissettiğinde, onları kendin olarak kabul ettiğinde, senin kendini bu şekilde yaratmadığını dolayısıyla da kendini yargılamana gerek olmadığını; kendini bu şekilde bulduğunu anladığında, hiç bastırılmadan onları bilinçli bir şekilde yaşadığında onların kendiliğinden ortadan kaybolmaya başladığını görüp şaşıracaksın.