Aşşağı bakıp başını salladı,ellerini indirdikten birkaç saniye sonra bir müzik sesi Ada Hapisanesinin içini doldurdu.Bella Ciao* çalıyordu, yasaklanan ilk şarkılardandı.Böyle yüksek sesle müzik dinlemek artık ülkede yasaktı fakat Tugay Ada Hapisanesini bu şarkıyla dolduruyordu.
"İşkenceler yıldıramayacak, acılar susturamayacak, gücümüz tükenmiyecek, savaşımız hiçbir zaman bitmeyecek."
Özgürlüğe!
BL