Din adamlarını suçlayan çok kişi vardır zaten. Ben din adamlarını değil, kendimi, toplumu ve bütün yaşlı suçluyorum. Din adamları gökten düşmüyor, kendilerini aramıza bataklıktan esen rüzgarlar da atmıyor. İyi veya kötü, nasıl olursa olsun bizim din adamlarımız bizim aramızdan çıkmıştır ve bizden farkları yoktur.
Aranızda kaç tane dürüst, namuslu tüccar var? Avukatlarınız, milletvekilleriniz ve gazetecilerinizin 'ülkenin tuzu' olduklarını söyleyebilir misiniz? Kendi içinizde namuslu bir çoban bulamıyorsanız, gerçek din adamları olmamasına neden şaşırıyorsunuz?
Johan Wilhelm Snelman