Hayatımızda aldığımız tüm ödülleri toplasak çok bir şey olmadıklarını düşünebilirdik. Ama ödüller arasındaki boşlukları toplasak çok büyük ve önemli olduklarını anlardık. Ödülleri ve boşlukları beraber toplasakher şeyi almış olurduk, hayatımızdaki harcadığımız her dakikayı. Sadece ödül anından değil de hayatımızın tamamından hoşlansaydık ne olurdu?