"İlk başta evrense birbirinden ayrı iki dünya vardı: aydınlığın dünyasıyla karanlığın dünyası. Arzu edilebilecek her şey ışık bahceleri'ndeydi, karanlıklar ise arzunun yurduydu, kudretli,görkemli, kükreyen bir arzunun. Ve birdenbire iki dünya çarpıştı, evrenin görüp görebileceği en şiddetli, en korkunç çarpışma oldu bu. Böylece ışık zerrecikleri binbir sekle bürünerek karanlıklara karıştı, bütün yaratıklar, kutsal varlıklar, sular, doğa ve insan böyle doğdu..."
Evet mani, babil'in oğlu, yalnızsın, hiç bir şeyin kalmadı, eşin dostun sırt çevirdi sana, ve evreni fethetmeye gidiyorsun. Gerçek başlangıçlar böyle olur.