Kadınlara öyle pek önem vermemeli. Ama onlara bakarken heyacan duymalıyız. Bu kadar cılız şeyler için,O kadar güzel şeyler duyabildiğimiz için de kendimizi beğenmeliyiz.
Kitapta bana göre aşk yalnış anlatılmış. Aşk seni aldatırken sırf sen çok seviyosun diye onu izlemek değildir. Aşık olabilirsin ama kendine saygında olmalı. Kitapta önemli yere değinilmiş. Sizi seven insanlara gerçekten değer vermiyosunuz. Erkekler güçlü değilde onlara ihtiyacı olan her şeye mıy mıy diyen kadınların kölesi olmuşlar. Tüm cesaretiyle yanında yürüyen kadının değerini bilmeyip başkalarının arkasında sürünmek ne kadar da aptalca İklimler
İklimlerAndre Maurois · Altın Kitaplar · 19723,471 okunma