Ne olmuştu da “seninle dünyanın her yerine gelirim “diyen müzeyyen durduğu yerden çekip gitmelere başlamıştı. Nerelere gidiyordu ? Gelirken getirdiği bakışlar ne dalgaydı?
Bazı şeylerin bir saatten sonra davası olmazdı .Fakat konu müzeyen olunca ben tarih falan takmazdım .Nitekim konuya uygun düşen tarih benide takmayacaktı
Başka zamanlardan, başka memleketlerden bahseden bir kitabın yapraklarını karıştırırken cildi dizlerimin üstüne bırakıyor “hepsi iyi hepsi güzel “ fakat o zamanlarda jülide o yerlerde yoktu diye düşünüyor onu görmedikleri, sevmedikleri halde saadetlerinden bahsedenlere gülüyordum
Dostlarım sevdiklerim var mıydı? bilmiyorum bir çok kimselere kolay kolayca ahbap olur , beraber yer , içer güler eglenirdim .Fakat bu dostluk hiçbir zaman muayyen dereceye geçmezdi.kimseye düşündüklerimi duyduklarımı söylemezdim ruhum bile herkese kapalı kalırdı