Sedaa

İnsan her acıya bir sorumlu bularak rahatlama yolunu seçmez mi zaten.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki de her insan kaderini birlikte taşıyordur .
Tam tersi sanılır ama zaten hayatta normal olan huzursuzluk durumudur, huzur ise çok ender yakalanan geçici anlardır olsa olsa.
Bu dünyada hiçbir şey ,söz kadar insanı etkileyemez.
Sanki varoluşumuz, yaşamımız bir takım anlamsız, saçma sapan rastlantılara bağlı değilde daha derin ve kavrayamadığımız bir anlamı varmış gibi duyumsarız .