Sedaa

İçimde büyük bir huzursuzluk var .Beni yavaş yavaş öldüren bir huzursuzluk .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her yaşayan ölür, Sonsuzluk hepimizin sonu…
"Allah'ım! Bana sevgini, seni sevenlerin sevgisini ve beni senin sevgine yaklaştıracak şeylerin sevgisini nasip et. Senin sevgini bana soğuk sudan daha sevimli yap!" Tirmiz’i ,Daavat75
Ne de olsa, sağlık akıl sahibi olanlar, kötülükler karşısında sessiz kalır ya da dava açarlardı. Gidipte insanları ateş etmezlerdi!
Belki de bu sayede hayat devam ediyordu. Kimse, neye neden olduğunu önceden bilemediği için… Çünkü her davranışın zaman zaman içindeki bütün sonuçlarına önceden tanıklık eden kişinin ilk tepkisi, büyük ihtimalle, durmak olurdu. Durmak ve durdurmak…