ankakuş

ankakuş
@Lavinys
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...
Elimde değil olric Ne efendimiz Elleri olric elleri
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Umut şimdi hiç görmeyen birine Gökkuşağını anlatmak kadar Zor ve imkansız ..
Çok yükseğe çıkmam; bende yükseklik korkusu var. kimseyi yarı yolda bırakmam;bende "Alçaklık" korkusu var
Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer halen seviyor oluşuma aşık olurdun

ankakuş

, 1000Kitap'a katıldı.