"Bir çoğu,zamanın büyük bir kısmını sadece yaşamak için harcıyor ve kalan bir parçacık özgürlükten de öyle korkuyor ki ,ondan kurtulmak için elinden geleni yapıyor. "
"Fakat bence,saygın olabilmek için varlık görmemiş insandan uzak durması gerektiğini düşünenle,yenilmekten korktuğu için düşmandan kaçan alçak arasında bir fark yok."