"Hâlâ
ölecek kadar sağlıklı ve cesurken her şeye bir son vermek en iyisiydi."
“Ve gövdemde sizin gördüğünüz değişikliklerle hiç ilgisi yok olanların. Olan her şey ruhumda oluyor.”
"Bir çoğu,zamanın büyük bir kısmını sadece yaşamak için harcıyor ve kalan bir parçacık özgürlükten de öyle korkuyor ki ,ondan kurtulmak için elinden geleni yapıyor. "
"Fakat bence,saygın olabilmek için varlık görmemiş insandan uzak durması gerektiğini düşünenle,yenilmekten korktuğu için düşmandan kaçan alçak arasında bir fark yok."