"Ah, aşkın yalnızca bu sıcak yanını yaşasay304dım, endişeleri olmasaydı, ne iyi olurdu! Hayır, çok zor bu yaşam, ne yana gidersem gideyim, yakıyor içimi! Ansızın ne çok şey doldu hayatıma! Aşk, hayatın en zor okuluymuş!"
"Ne için, kim için yaşayacağım?" dedi. "Neyi arayacağım? Düşüncemi, niyetimi neye yönelteceğim? Hayatımın çiceği soldu benim, yalnızca dikenleri kaldı."