Layla govohic ~

Layla govohic ~
@Laylagovohic
Bana birisi, "İnsan ne ile yaşar?" diye sorsaydı cevabım şu olurdu: "Ne ile yaşayacağını bilemem ama ne olmadan yaşayamayacağını söyleyebilirim: Umut!

Layla govohic ~

, bir kitap okudu
10/10
·80 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2022 3. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü sadece kendi kaderlerini bir gizem olarak yaşayabilenlerin gerçek anlamda yaşadıklarına inanıyorum.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Edebiyat
Ah, canlılığım her zaman vardı elbette, sadece yaşamaya cesaret edememiştim, kendimi boğazlamış ve kendimden gizlemiştim.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Edebiyat
doğrudan yakınımda olan şeylerle bile aramda camdan bir duvar vardı ve kendi irademle onu yıkacak gücü bulamıyordum.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Edebiyat