Layla govohic ~

Layla govohic ~
@Laylagovohic
Bana birisi, "İnsan ne ile yaşar?" diye sorsaydı cevabım şu olurdu: "Ne ile yaşayacağını bilemem ama ne olmadan yaşayamayacağını söyleyebilirim: Umut!
İnsanın kendini yargılaması başkasını yargılamasından çok daha zordur. Eğer kendini doğru biçimde yargılamayı başarırsan, gerçek bir bilgesin demektir.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Layla govohic ~

, bir kitap okudu
9/10
·64 syf.·
Beğendi
·
32 saatte okudu
·
Okunma: 01 Şubat 2022 00:26
·
2022 4. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
Hayatımın benim için hiç önemi yok... başkalarınınkinin de yok- ben zaten bu noktadayım...
Sayfa 52·Kitabı okudu
1000Kitap
İnsan her şeyini kaybettiğinde, elinde kalan son şey için umutsuzca savaşır.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Edebiyat

Layla govohic ~

, 2022 okuma hedefini ekledi.
2022 OKUMA HEDEFİ
5/80 kitap - %6 tamamlandı
5 kitap okudu
80 kitap
393 sayfa
0 inceleme
13 alıntı