"Savaşı mantıklı göstermek adına bahaneler ve açıklamalarla seyreltilmişti. Ama bunun mantıklı hiçbir yanı yoktu. Bu insanlar açgözlülük yüzünden ölmüştü."
"Mahkûm, Doğu ve Batı'nın birlikte çalışmamasının çok üzücü olduğunu söylemişti. Demişti ki: 'Ateşin yaşamak için havaya ihtiyacı var. Hava ateşi güçlendirip tek başına olacağından daha sıcak ve parlak olmasını sağlar. Ama çok fazla hava ateşi tamamen öldürür, aynen çok fazla alevin tüm havayı tüketeceği gibi. Birlikte tek başlarına olduklarından çok daha güçlülerdir ama birbirlerinin varlığını aynı derecede tehlikeye atarlar.'"