Bazen çok uzaklarda aradığımız şeyler bir anda başucumuzda beliriverir.Ve sonra şunu anlarız.Mutluluk bi arayış sonucu degil hayatın anlık bi hediyesiydi.Çırpınmalarımız boşunaydi öyleyse bekleyelim geliverecek ne varsa gelirdi.
Sevgili okur, sonra ne mi oldu?Mutluluk ve mutsuzluk arasında arafta kaldım.Saniyelik gülümsemelerin yerini derin bi sessizlik kapladı.Kendi içimde ifade edemeyişlerimin çığlıklarıni hapsettim...