Kadın ve erkek insan olarak eşittir fakat hak ve vazifeler bakımından aynı olamazlar. Feminizm hak ve vazifeler bakımından da erkeklerle denk olmak davası peşinde...Aslında eşit yapıda olmayanların arasında eşitlik yaratmaya çalışmak haksızlık ve adaletsizliktir.Kadın ve erkek,yaratılıştan gelen farklılıkları yüzünden eşit olamazlar. Bu feminizmin mantığı " Bak,aslan et ile besleniyor, sen ne diye ot yiyorsun? Gel, sen de et ye,çünkü siz eşitsiniz." diye ceylanı zoraki ava gönderip ona et yedirmeye çalışmaktan başka bir şey değil.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çiçekler yavaş yavaş alçaldılar,alçaldılar ve donup kalmış dünyanın üstüne kar taneleri gibi yağdılar. Ve tıpkı kar taneleri gibi eriyip çözülerek görünmez oldular. Çünkü artık her biri ait olduğu yere ulaşmıştı. Bu yer,insanların yüreğiydi.