…hâlâ dünyanın gün geçtikçe düzeldiğine inanmak istiyorum ama gerçekte durumun öyle olmadığının farkındayım. insanlığın biraz olsun iyiye gitmesini istiyorum ama biliyorum ki bu da gerçekleşmeyecek. yine de insan bir şeyler başarabileceğine inanmak istiyor.
Otel denilen şey, içinde bir sürü insanın barındığı, yemek yediği ve uyuduğu ama kimsenin birbirini tanımadığı büyük bir evdir,
dedi Adam. Adam ’ın söylediğine göre, dışarıdaki ailelerin çoğunluğu bu tanıma uyuyordu.