Leila

Kalıp da acı çekmeye değecek kadar güzel bir dünya değil bu, diyorum. Buna dünya bile diyemeyiz hatta.
Reklam
İnsanlar hayatlarının kurtulmasını istemiyorlar. Hiç kimse sorunları­nın çözülmesini istemiyor. Dramlarının. Önemsiz meselelerinin. Hikâyelerinin çözümlenmesini, pisliklerinin temizlenmesini istemiyorlar. Çünkü geriye ne kalacağını biliyorlar. Büyük ve korkunç bir bilinmeyen.

Leila

, bir kitap okudu
Puan vermedi·46 syf.·
5 günde okudu
·
Okunma: 18 Nisan 2026 00:01
·
2026 18. kitabı
KafkaOkur Dergisi
8.5/10 · 72 okunma
“İnsan kendini yalnızca insanda tanır,” sözüne sığındığımız zamanlar çok geride kaldı.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Kendini karşındakinin yerine koyma hadisesinde kantarın topuzunu kaçırınca kaybeden hep sen oluyorsun, bu gerçek. İş öyle bir raddeye geliyor ki seni can evinden vurmak istikâmetinde, bile isteye kurduğu cümlelere bile “Aslında öyle demek istememiştir,” diye yaslanıyorsun. Böyle uyuması güzel çünkü. Ne abdestini bozar ne olmak istemediğin hülyalara götürür seni. Ah be…
Sayfa 41·Kitabı okudu
Reklam