νﻨƈէօгყ Lօνεร թгεթձгձէiօռ

νﻨƈէօгყ Lօνεร թгεթձгձէiօռ
@LeoN_
"Yorgunum Çünkü yorgunluğumun yaşamak gibi bir anlamı var Yine de yaşamaktan duyduğum mutluluğun tadına Düşmanlarım ulaşamazlar…"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sığınacak bir barınak ve yalvaracak bir tapınak araken bedenine sığmayan bir ruh mavinin içindeki huzur ve suyun üzerinde ki yalnızlığı anlatırcasına hapşırmayla haykırışı uçuklayan dudağı ile sakıncalı müzikler eşliğinde yasaklanmış şarkıları söyler ve bir masal anlatılır ve seramoni başlar...
"Elimde olsa saklamaz mıyım seni kaburgalarımın içinde..."
"Belki de günahlarını yıkayacak akıttığın damla yaşlar Ya da yağmur olup üzerine yağacak haramlar, sil-başlar.. "