νﻨƈէօгყ Lօνεร թгεթձгձէiօռ

νﻨƈէօгყ Lօνεร թгεթձгձէiօռ
@LeoN_
‘’Akdeniz’e dönüyorum, güz kuşlarının kanat vuruşlarına adımlarımı ayarlayarak Akdeniz’e dönüyorum, dumanlı bir kentin irin püskürten bacalarını yüreğimden kazıyarak...’’
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Ben aşktan daima kaçtım. Hiç sevmedim. Belki bir eksiğim oldu. Fakat rahatım. Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir. Şu veya bu şekilde... Fakat daima ödersiniz... Hiçbir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz."
"Sevmek diyorum.. Herkes aşk anlıyor Oysa sevmek diyorum cancağızım.. Sadece sevmek.. Uçsuz bucaksız, sınırsız sorumsuz sevmek…"
"Hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeyler de var, beyefendi! Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler de var..."
"Beni affetme... Anlama da... Hayatımın özeti, düzeltilemeyecek kadar vahim bir anlatım bozukluğu... Beni daha fazla konuşturma... Ben susayım, sen ağla... Gusül abdesti alabileceğim kadar gözyaşı biriktir benim için... Sonra beraberce çayıma siyanür karıştıralım. Önce göm beni, sonra anla…"