νﻨƈէօгყ Lօνεร թгεթձгձէiօռ

νﻨƈէօгყ Lօνεร թгεթձгձէiօռ
@LeoN_
"Sevaplarım, günahlarımla sevişir halde..."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"..Sonra yara izi gibi bir şey kalıyor… Zamanla kabuk bağlıyor. Elin hep oraya gidiyor; kaşıyorsun… İnsanın, diliyle eksik dişini yoklamasına benziyor. Sonra kaşımamayı, yoklamamayı öğreniyorsun.."
"..Dibe vurmak diye bir şey yok." dedi içinden. "Çünkü dünyanın dibi yok. En fazla yerin dibine geçerim, oradan da girer dünyanın öbür tarafından çıkarım. Biraz da oralarda dolanırım.."
"...ne diyordum, dünyanın düşünceleri yoktur. Otların canı sıkılmaz. Kurşunkalem kendini ağaç sanır. Ufuk, hüthüt kuşu. Seni bilmem, bir söylene dönüşmek içindir dünya. Onun için başka bir son yok. Bir söylene dönüşmek, bir söylen olmak! Sonsuzluk dediğimiz budur.."
"Derisini değiştirmeyen yılanlar ölmeye mahkumdur." der ve ekler Nietzsche "Bu durum düşüncelerini değiştirmeyen zihinler için de geçerlidir."