nobody

nobody
@LeonMathildaa
"İnsan bir şey bekliyordu. Sabahtan akşama kadar bekliyordu ve hiçbir şey olmuyordu. İnsan tekrar tekrar bekliyordu. Hiçbir şey olmuyordu. İnsan bekliyor, bekliyor, bekliyordu, düşünüyor, düşünüyordu, şakakları ağrıyana kadar düşünüyordu. Hiçbir şey olmuyordu. İnsan yalnız kalıyordu. Yalnız. Yalnız."
Sayfa 38·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bize hiçbir şey yapmadılar. Sadece bizi en mutlak anlamda hiçliğin içerisine yerleştirdiler, çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhu üzerinde hiçlik kadar ağır bir baskı uygulayamaz."
Sayfa 37·Kitabı okudu

nobody

, bir kitap okudu
10/10
·83 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Şubat 2022 18:45
·
2022 4. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma
"Bir insan kendini sınırladığı ölçüde sonsuzluğa da yaklaşmış demektir."
Sayfa 10·Kitabı okudu
"Hakikatten de sevgili Portuga, bana her şeyi çok erken anlattılar." "Hoşça kal!"
Sayfa 183·Kitabı okudu