Mihail Bahtin'inin de dediğini gibi '' İnsanlığın yaratıcıyı daha fazla mutlu edemeyeceği ve onun yaratısını yenilemek için her şeyi yeniden yıkacağı bir zamanın geleceğini görüyorum. Her şeyin buna doğru gittiğine ve bu yenilenme çağının zaman ve süresinin hazırlandığı uzak geleceğin belirlendiğine kesinlikle inanıyorum. Fakat o vakte dek, şüphesiz yeterince zaman vardır. Ve binlerce yıl bu yaşlı ve sevimli dünyada kendimizi eğlendireceğiz''.
İşte yaşam da bu değil midir zaten ?