Olur ya, iyiye gitmez bazı şeyler. Gelince üst üste gelir hep, güçlü duramayız, yıkıldığımız anlar olur. İşte o anlarda da hep yanında olacağım. Kaldırmaya gücüm yetmezse seninle çökeceğim. Konuşmamı istemezsen yanında susacağım, yalnız kalmak istersen uzaktan izleyeceğim seni, gözüm hep üzerinde olacak, seni hep koruyacağım. Korunmaya ihtiyacın olmasa bile, seni rahatsız etmeden, kısıtlamadan, alanına saygı duyarak yapacağım bunu. Kendini sevmediğin anlarda da seni seveceğim, kendine saygı duymadığın anlarda da sana saygı duyacağım. Sarf edeceğin hiçbir kötü söz kırmayacak kalbimi. Çünkü ben seni seviyorum. Bir çıkar gözetmeden seviyorum. Çünkü sevmek anlamaya çalışmaktır. Çünkü sevmek mücadele etmektir. Çünkü seven iddia sahibidir, bu nedenle sınanmaya müstehâktır. Sınavımı vereceğim. Bu imtihanın farkında sevdim seni.
''Kimsenin kimseyi sevemediği çağda, sana sevmeyi bahşettim, naptın ona?'' derse eğer, kıymetini bildim diyebilmenin gururuyla, bahşının şükrünü yapmak diliyorum Rabbe katında. Çünkü ben, seni sevdiriliyorum. Gönlüme verilen rızıksın, şükrediyorum . Pes etmek yaraşmaz sevdaya. Vazgeçmek denen şeyin en azılı düşmanı olacağım. Bir kere geldim,
bir kere sevdim,
senden gitmeyeceğim.
Ta ki gözlerinde kendimi görmeyene dek.
Bize ne olacak diye korkma
İkimize de sahip çıkan O var sonuçta
Şimdi düşünme önünü, ardını
Önce sıkıcı sarıl
Sonra yasla bana sırtını.
✍️ Murat Çağlar