Dört yıl önce bugün çok şey varken,
Dört yıl ardından,
Bugün, sanki her şey çok zamanlıyken,
Seni tekrar seviyorsam, sessizlikte,
Ayın düşünde belki ay gövdesini gizlerken,
Tekrar düşlüyorsam seni Tanrı’nın kollarında,
Tekrar tekrar yaşıyorsam bana konuştuğun dünleri,
Ölüyorsam bu gece, hiç ölmemiş gibi,
Yine seni sevdiğimden, düşlerim yine sana gelmelerimden,
Ama “bir dakika” diyorsun bunu okurken,
“Sen hiç gittin mi ki benden?”