Çoğu demliği ocakta bırakıp muhabbete devam eder. Çay sıcak olsun her daim diye.Oysa çay ocakta bırakılmaz. En mükemmel ısıda ocaktan alırsın, içersin. Soğudu mu? Atacaksın. Ya da soğumayacak kadar yapacaksın, ne kadar içebileceksen soğumadan. Sonra gerekiyorsa yeniden demleyeceksin. İnanılır gibi değil, insanlar keyiften bile kolaycılığa kaçıyorlar.