Neslihan

Neslihan
@Lethhee
Halbuki ben, ne kadar saçma olursa olsun, yan yana bulunduğumuz zamanın durup kalmasını, asla bitmemesini temenni ediyordum.
Reklam
Ama bir kere kırılmıştım. Hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık, adeta bütün insanlara dağılmıştı.
acı çekmek özgürlükse...
Müzik
Gülleri sarı severim, toprağı ıslak Türküleri yanık, şiirleri hoyrat Havayı nemsiz, çayı demsiz Bir seni olduğun gibi Bir seni her şeye rağmen Bir seni, hala... Ümit Yaşar Oğuzcan
Şiir