Neslihan

Neslihan
@Lethhee
"Birçok meseleyi askıda bırakıp gittin. Beni bıraktın bu makinenin çarkları arasında. Ben de dişlilere ceketimi kaptırdım..."
Reklam
Saat üç. Bir şey yapmak isterseniz, bu saat ya çok geç ya çok erkendir.
Yemin ederim ki, her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır; gerçek, tam manasıyla bir hastalık.
Neden çekip gitmedim ki? Ah doğru ya çünkü ben bir aptalım.
Sırf yalnız kalabilmek için, koca dünyayı bir kuruşa satardım.