Kaos dediğimiz şey aslında henüz tanımadığımız düzenlerden ibaret.Tesadüfler henüz çözümleyemediğimiz düzenlerden ibaret.Anlamadığımız şeye saçma diyoruz.Okuyamadığımız şeye laf salatası diyoruz.
İnsanlar her şeyi biraraya getirmenin yollarını arıyorlar.Cazibe ve kutsallığı,moda ve ruhaniliği biraraya getirecek birleşik bir alan teorisine ihtiyaç duyuyorlar.İnsanların iyi olmakla iyi görünmeyi uzlaştırmaları gerekiyor.
Eğer kimse izlemiyorsa herhangi bir şey yapmanın çok anlamsız olduğunun farkına varıyor insan.İsa çarmıha gerilirken izleyici sayısı düşük olsaydı,olayı başka bir zamana erteler miydi diye düşünmeden edemiyorum.