Serdar Karahasanoğlu

Serdar Karahasanoğlu
@Letranger____
Hayatımın her dakikası önceden planlanmış durumda ve ben bundan gerçekten bıktım usandım.
Reklam
Deli filan değilim,sadece ölümün her şeyin sonu olmadığına dair bir kanıt arıyorum.Bir gece gözü dönmüş zombiler karanlık bir koridorda beni yakalayıp parçalasalar bile en azından bu mutlak son olmayacak.Bunun rahatlatıcı bir tarafı var tabii.
Bir arada olmaktan nefret ettikleri ama yalnız kalmaktan da korktukları için insanlar telefon denilen bir alet kullanıyorlarmış.
İnsanlar hayatlarının kurtulmasını istemiyorlar.Hiç kimse sorunlarının çözülmesini istemiyor,dramlarının, önemsiz meselelerinin.Hikayelerinin çözümlenmesini, pisliklerinin temizlenmesini istemiyorlar.Çünkü geriye ne kalacağını biliyorlar.Büyük ve korkunç bir bilinmeyen.
İnsan her şeye alışan bir yaratıktır ve sanırım bu onun en iyi niteliğidir.