Deli filan değilim,sadece ölümün her şeyin sonu olmadığına dair bir kanıt arıyorum.Bir gece gözü dönmüş zombiler karanlık bir koridorda beni yakalayıp parçalasalar bile en azından bu mutlak son olmayacak.Bunun rahatlatıcı bir tarafı var tabii.
İnsanlar hayatlarının kurtulmasını istemiyorlar.Hiç kimse sorunlarının çözülmesini istemiyor,dramlarının, önemsiz meselelerinin.Hikayelerinin çözümlenmesini, pisliklerinin temizlenmesini istemiyorlar.Çünkü geriye ne kalacağını biliyorlar.Büyük ve korkunç bir bilinmeyen.