Bu kitap o kadar güzel ki bi gece oturuşta hemen bitirebileceginiz tarzdan. Tamamen aşk kitabı hani olur ya bazen içimi ısıtacak bir kitap olsun isteriz tam o tarz. Kurgu çok basit sonunu tahmin edebiliyorsunuz , hatta elinizden bırakmak istiyorsunuz ama olmuyor, yazar çok güzel bir dil ile sizi kitaba bağlıyor, bu yıl ki favori aşk kitabım diyebilirim. Şimdiden keyifli okumalar....