Kitaplar işe yaramıyor. İnsanın yanında olacak birine ihtiyacı var. Bir kişinin yanında kimse yoksa, delirir. Onunla olduğu sürece kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında olsun."Kişi çok uzun süre yalnız kalırsa hastalanır, yalnızlıktan hastalanır. "