Seni de istemiyorum beni de bu başka..
Öyle bir yol ki nasıl güzel nasıl dar..
Benim de bu dünyada ödünç bir kapım var...
Olmuyor tutamıyorum kendimi Leyla
Kapımı çalmanı istiyorum hepsi bu kadar.
Alper Gencer
Niçin bu kadar Suç ve Ceza Alıntısı yapıyorsun diyenler oldu. Arkadaşlar 12 yaşındayken Suç ve Cezayı okudum ve şimdi 24 yaşındayım. Bende bıraktığı o his aynı değil elbette ve tekrar okumaya okudukça Raskolnikov'un acısını en derinlerde hissettim. Böyle bir şaheser en az bir kaç kez okunmalı.! Suç ve CezaFyodor Dostoyevski