Bazı insanlar neden ve hangi hakka dayanarak başka insanları hapse atıyorlar, işkence ediyorlar, sürgüne gönderiyorlar, kamçılıyorlar ve öldürüyorlardı? Oysa ki kendileri de tıpkı iskence ettikleri, kamçıladıkları, öldürdükleri insanlar gibiler
Aslında bu çocuğunda kötü biri değil, herkes gibi sıradan olduğu ve sırf bu tür insanları yaratan koşullar içinde bulunduğundan bu hale geldiği besbellidir.