Leyla

Leyla
Öğretmen
Lisans
15 Ağustos 1988
294 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Bazı insanlar neden ve hangi hakka dayanarak başka insanları hapse atıyorlar, işkence ediyorlar, sürgüne gönderiyorlar, kamçılıyorlar ve öldürüyorlardı? Oysa ki kendileri de tıpkı iskence ettikleri, kamçıladıkları, öldürdükleri insanlar gibiler
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ancak çok açıktır ki alçaklık, tekrarlandıkça artar
Bu çocuğu bu duruma düşüren nedenleri ortadan kaldırmak için çaba harcayacağımıza sorunu bu çocuğu cezalandırarak çözümlemek isteğindeyiz
Bunun gibi çocukların olmaması için bu talihsiz yaratıkların oluştuğu koşulları ortadan kaldırmaya çalışmak gerektiği apaçık ortadadır
Aslında bu çocuğunda kötü biri değil, herkes gibi sıradan olduğu ve sırf bu tür insanları yaratan koşullar içinde bulunduğundan bu hale geldiği besbellidir.