Şiir üzerine denemeler
Gömüldük bu acı dünyaya,
Şikayet ettiklerimiz normalimiz oldu.
Nerde adelet diye sesini yükseltenler,
Herkes kendi için yapılan adaletsizlikleri görmez oldu.
Nerde batı için barış isteyenler
Aynı barış doğunun da hakkı değil mi?
Yoksa barış bazılarına mı vardı?
Kendinden olmayanlar ölsün gitsin mi?
Derdim değil ki batının barış içinde olması,
Benim derdim barışın tek bir tarafı olması.
Çocuk her yerde aynı çocuk değil mi?
Senin çocuğun benimkinden daha mı değerli?
#yarınlarbarışladolsun #savaşahayır
#yaşam #kendiliğindenolmalıölüm #ölümsebebiinsanolmayanyarınlara
Çocukları unutmanın en güzel yollarından biri hikayeler anlatmaktır. Sistemde aynısını yapar, bizleri uyutmak için hikayeleri kullanır. Hikaye hep aynıdır: olanaksızlıklarına rağmen binbir zorlukla, inatla mücadele ederek tüm engelleri aşmış ve başarıya ulaşmış bireylerin motive edici macerası. Oysa başarıya giden yol kazananlardan çok kaybedenlerin bedeni ile doludur. Ama kaybedenlerden hikayesini kimse anlatmaz; kazananların hikayelerini ise en parlak ışıkların odağında, ekranlardan gözümüze sokarlar.