Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
zweig diyor ki;"ölmüş biri artık hiçbir şey istemez, sevilmeyi de, kendisine acınmasını da, teselli edilmeyi de istemez."oğuz atay onu şöyle destekliyor; “beni anlamalısın çünkü ben kitap değilim.” henüz vakit varken, ölüm gelmeden, yarın geç olmadan sarılmalı, anlaşılmalı insan.
"- Sanırım yaşamaya bile üşeniyorsun.
- Öyle sanırım.
- Peki özellikle sevmediğin şey ne ?
- Her şey.
Bu aralıksız koşuşturma,
sıradan tutkular,
açgözlülükler,
birbirinden üstün olma arzusu,
dedikoduculuk,
insanı baştan aşağı süzmeler..."