📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seviyesizce davranışlar, şuh kahkahalar, boş vermiş tavırlar, vur patlasın çal oynasın anlayışı müminden ne kadar uzak olmalıysa; karamsarlık ve ümitsizlik taşıyan bunalımlı bir yüz de o derece çirkin kabul edilmeli.
Birtakım yaratıklarsa kendi cinslerini yiyor ya da kendi cinsine yem oluyordu. Bu sınıflandırmada da ortaya bir yasa çıkmıştı. Yaşamın amacı etti. Yaşamın kendisiydi et. Yaşam, bir başka yaşama bağlıydı. Yiyenler ve yenilenler vardı. Bu yasa, “Ye! Yoksa yenirsin!” yasasıydı. Bu yasa sadece uygulandı.