leyl

leyl
@Leylthe
seni tanıdığıma çok sevindim, kendi çapımda.
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
içimin sesi de olmasa, ölürdüm yalnızlıktan.
Şiir
ölüm değilse bizi ayıran, yazık olmuş..
Şiir
herhangi biri değilsin, yapma, canım yanar.
Edebiyat