Ace

feminist veya maskülist yada ilgi meraklısı değilim
bu ne cüret gerçekten engellediğim halde yazmaya devam edebilmekte bir premium özelliği falanmı sizin gibi önce beğeni atıp sonra laf atanlardan sıkıldım cidden ya kim oluyorsunuz da bana böyle laflar edebiliyorsunuz bu hem uygulama yöneticilerine hemde o kişiye bir uyarı niteliğinde paylaştığım bişey beni rahatsız edip üstüne bide hakaret niteliğinde sözler eden birine sessiz mi kalsaydım? mesaj kutumuz açık diye illede hakarete mi uğramak zorundayız? orada burada iletimi alıntılayıp dedikodu edercesine de arkamdan konuşmayın gelin konuşacaksanız burdan konuşun iletime dair bana mesajla tacizde bulunanlarıda burada bağlantı ile paylaşacağım :) r2.1k-cdn.com/sig/size:256/pl...
1000Kitap
Ace
Bora haklı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
10/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2022 73. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 28 Ağustos 2022 21:54
Çok güzeldi! Mükemmel ötesi güzeldi! Harikaydı! Kitabı tanımlamak için kullandığım kelimeler hep bu şekilde sanırım. O kadar sevdim ki kitabı, istesem de başka tanımlayamıyorum. Sinir bilimci kızımız Bee'nin gözünden okuyoruz kitabı. Marie Crue âşığı Bee, NASA'da BLINK adlı bir çalışma için seçiliyor. Bu sayede aptal patronu ve penceresi bile olmayan odasından kurtulup akademi dünyasında istediği yere ilerlemek için önü açılacak olan Bee'nin, bu hikayedeki tek sıkıntısı çalışma arkadaşı oluyor. Birlikte çalışacağı mühendis kendisinden nefret eden ve Bee'nin de nefret ettiği Levi Ward'dan başkası değil! Şansa bakın ki NASA'daki ilk anında da kucağına bayıldığı bu kişi de Levi'den başkası değil! Ali Hazelwood, ne yazsa gözüm kapalı okuyacağım bir yazar. Aşk Hipotezi benim için bambaşka bir yerde. Ancak Beyinde Aşk, çok çok çok... olmuş. O kadar keyifle ve severek okudum ki kitabın güzelliğinden bitmesin istedim. Yazar yine -kendisi de bir akademisyen olmasından sebep- akademik camia ve kadınların nasıl yok sayıldığına bol bol değinmişti. Hatta Bee hayatını sürekli Marie Curie ile bağdaştırmış ve büyük kararlarını hep Marie Curie olsa ne yapardı, diye düşünerek artırmıştı. Kitap bittikten sonra Marie Curie'nın hayatını baya merak ettim o yüzden. Bölüm isimlerini de unutmamak gerek. Zekasına hayran kaldım. Levi ve Bee şu saatten sonra en sevdiğim çiftlerden. Aksini iddia edeni vururum. Bol bol düşmanlıkları, arkadaşlıkları ve tutkularını okudum. Aşk kısmı da baştan beri olduğu için içimde eksik kalan bir şeyler olmadı valla, doya doya okudum. Karakteri öyle benimsedim ki zaten Bee'ye kızmam gereken kısımlarda kızamadım. Tam tersi kalbim acıyarak okudum. Levi, canım Levi'm ya. O kadar çok sevdim ki Levi'yi, ben okurken mühendislik fakültesinde neden bir Levi yoktu, diye
Love on the BrainAli Hazelwood · Berkley Books · 20221,409 okunma
Ace isimli okura yanıt verildi
Ace
Yok yok kflf bu kadını seviyorum zaten beğenmeme gibi bi şey olmaz ki başladım güzel gidiyo
10/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2022 73. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 28 Ağustos 2022 21:54
Çok güzeldi! Mükemmel ötesi güzeldi! Harikaydı! Kitabı tanımlamak için kullandığım kelimeler hep bu şekilde sanırım. O kadar sevdim ki kitabı, istesem de başka tanımlayamıyorum. Sinir bilimci kızımız Bee'nin gözünden okuyoruz kitabı. Marie Crue âşığı Bee, NASA'da BLINK adlı bir çalışma için seçiliyor. Bu sayede aptal patronu ve penceresi bile olmayan odasından kurtulup akademi dünyasında istediği yere ilerlemek için önü açılacak olan Bee'nin, bu hikayedeki tek sıkıntısı çalışma arkadaşı oluyor. Birlikte çalışacağı mühendis kendisinden nefret eden ve Bee'nin de nefret ettiği Levi Ward'dan başkası değil! Şansa bakın ki NASA'daki ilk anında da kucağına bayıldığı bu kişi de Levi'den başkası değil! Ali Hazelwood, ne yazsa gözüm kapalı okuyacağım bir yazar. Aşk Hipotezi benim için bambaşka bir yerde. Ancak Beyinde Aşk, çok çok çok... olmuş. O kadar keyifle ve severek okudum ki kitabın güzelliğinden bitmesin istedim. Yazar yine -kendisi de bir akademisyen olmasından sebep- akademik camia ve kadınların nasıl yok sayıldığına bol bol değinmişti. Hatta Bee hayatını sürekli Marie Curie ile bağdaştırmış ve büyük kararlarını hep Marie Curie olsa ne yapardı, diye düşünerek artırmıştı. Kitap bittikten sonra Marie Curie'nın hayatını baya merak ettim o yüzden. Bölüm isimlerini de unutmamak gerek. Zekasına hayran kaldım. Levi ve Bee şu saatten sonra en sevdiğim çiftlerden. Aksini iddia edeni vururum. Bol bol düşmanlıkları, arkadaşlıkları ve tutkularını okudum. Aşk kısmı da baştan beri olduğu için içimde eksik kalan bir şeyler olmadı valla, doya doya okudum. Karakteri öyle benimsedim ki zaten Bee'ye kızmam gereken kısımlarda kızamadım. Tam tersi kalbim acıyarak okudum. Levi, canım Levi'm ya. O kadar çok sevdim ki Levi'yi, ben okurken mühendislik fakültesinde neden bir Levi yoktu, diye
Love on the BrainAli Hazelwood · Berkley Books · 20221,409 okunma
Ace
Sana güvenerek bu kitaba başlıyorum fkkf ben de Ali Hazelwood seviyorum çok çerezlik güzel kitaplar yazıyor bence
İnsanların açıkça en kötüsü, ister istemez en mutsuzu da değil midir? Zorbalığı en fazla sürdürmüş, sonuna vardırmış adam, en derin, en sürekli mutsuzluk içinde yaşamış adam olmuyor mu işin aslında?
Sayfa 310·Kitabı okudu
Ace isimli okura yanıt verildi
Ace
Bibliyofil Sinefil Çoğu kötünün kötü oldukları için mutsuz olduğunu düşünmüyorum çünkü bence bunun farkında bile değiller. Kötülükten utanmak ve mutsuz hissetmek veya vicdan azabı çekmek iyilere aitmiş gibi geliyor.
İnsanların açıkça en kötüsü, ister istemez en mutsuzu da değil midir? Zorbalığı en fazla sürdürmüş, sonuna vardırmış adam, en derin, en sürekli mutsuzluk içinde yaşamış adam olmuyor mu işin aslında?
Sayfa 310·Kitabı okudu
Ace
Peki kötü kötülüğü neden yapar? Yaparken kötülük olarak görür mü ki yaptığını?