Lib3rten

Lib3rten
@Lib3rten
Hayatta her şey mümkün..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Seven insanlar birbirinin zehrini alır, birbirine şifa olur, birbirini kurtarır.”
Alıntı
Zülfü Livaneli okumayalı baya uzun zaman olmuştur diye düşünüyorum.. :) Yeni kitabının çıkacağından haberim yoktu ve rafta görünce şaşırdım ve aldım. 🌿 Genelde kitapları araştırmadan alıp okumayı tercih ediyorum.. Beğeneceğimden eminim ama.. Okuyanlar varsa; yorumlaşabiliriz. 🌵🍀 Bekle Beni
Alıntı
4/10
·96 syf.··
2025 11. kitabı
Herkese selam; Tolstoy’un bu kitabı, bir insanın kendi iç sesiyle hesaplaşması gibi. Kısa ama ağır bir kitap. Yazar, hayatın anlamını, inancı, ölümü ve yaşamanın nedenini sorguluyor. Aslında hepimizin zaman zaman sorduğu o “neden yaşıyorum?” sorusunu çok derin bir yerden ele almış. Okurken bazı bölümler düşündürücüydü ama bazen de fazla felsefi geldi. Sanki kendi iç bunalımını anlatırken okuyucudan biraz uzaklaşmış gibi hissettim. Yine de samimiyeti etkileyiciydi; bir yazarın bu kadar açık şekilde kendi zihin karanlığıyla yüzleşmesi kolay değil. Kitap, herkese hitap etmiyor bence. Daha çok içsel sorgulama döneminde olanların eline geçerse anlam kazanır. Benim için çok etkileyici değildi ama düşündürdü. “Anlam arayışı” temasını sade bir şekilde işlediği için değerli buldum. Kısaca; derin ama yorucu bir kitap. Bazen insanın canını sıkan o sorulara ayna tutuyor. Tolstoy’un iç dünyasını merak edenler için okunabilir.
Alıntı
İtiraflarımLev Tolstoy · Antik Kitap · 201629,3bin okunma
Kadere inat, yaşamaya devam :D Günaydın 1K :)
“ Hayatın bir kötülük olduğunu biliyorduk ve yine yaşıyorduk. ”
Alıntı