Ayşe

İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. Bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan tek başına kalır. Yalnızdır. Yalnız.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ancak ne kadar soyut görünürlerse görünsünler, düşünceler de bir dayanağa gereksinim duyarlar. Yoksa kendi çevrelerinde anlamsızca dönmeye başlarlar;onlar da hiçliğe katlanamaz.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Siz ne düşünüyorsunuz?
Hırsızlığın ahlaksızlık olduğu bir gerçek ancak eğer bir insan kendini ve sevdiklerini açlıktan ölmekten kurtarmak adına hırsızlık yapmışsa ona merhamet mi gösterirsiniz yoksa ceza mı verirsiniz?
Hiçbir hediye, hiçbir iyilik;bir insanın kendi yüreğinde duymak istediği ama başkasının baskıcı ve kıskanç keyifsizliği tarafından engellenmiş olan bir sevincin yerini tutamaz.
mevlana der ki
Üzülme;kızma hiç kimseye yaptıklarından dolayı. Aksine teşekkür et ihanet edenlere sadakati öğrettikleri için... Minnet duy yalancılara doğrunun farkına varmalarını sağladıkları için... Mutsuz edenlere dua et mutluluğu daha derin hissettirdikleri için... Herkesi sev yaşamına bir anlam kattığı için... Hayat bu yüzden daha güzel siyahlar beyazı fark ettirdiği için...