Ayşe

Hiçbir hediye, hiçbir iyilik;bir insanın kendi yüreğinde duymak istediği ama başkasının baskıcı ve kıskanç keyifsizliği tarafından engellenmiş olan bir sevincin yerini tutamaz.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
mevlana der ki
Üzülme;kızma hiç kimseye yaptıklarından dolayı. Aksine teşekkür et ihanet edenlere sadakati öğrettikleri için... Minnet duy yalancılara doğrunun farkına varmalarını sağladıkları için... Mutsuz edenlere dua et mutluluğu daha derin hissettirdikleri için... Herkesi sev yaşamına bir anlam kattığı için... Hayat bu yüzden daha güzel siyahlar beyazı fark ettirdiği için...
Yazdıklarımı yaşadıklarım sanıyorlar.Oysa ben bazen yaşamak istediklerimi de yazıyorum. Geç kaldıklarım var, gecikenler var, gelmeyecekler var. Gelseler bile beni bulamayacaklar var. Öyle işte...
BAĞLANMAYACAKSIn
Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne "O olmazsa yaşayamam" demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü. Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki. Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten genellikle o daha az sever seni, senin onu sevdiğinden. .... CAN YÜCEL
Şiir