Kitap çok güzeldi. Hayatı oluşturma, sevgiye yer açma, kendine dönme ve sadeleşme üzerine bir kitaptı. MS hastalığı sonucu yaşamında yaptığı değişiklikleri bizle paylaşan birinin hikâyesi.. Ara ara dönüp bakabileceğim bir kitap. Kesinlikle tavsiye ederim.
Eşyalarınızın hikâyesini anlatın. Duygusal eşyalara, hatıra oldukları için tutunuyorsanız, fotoğrafını çekin ve hatıranızı yazın. Duygusal hikâyeleriniz için dijital bir klasör oluşturun ve sonra o eşyaları serbest bırakın.