"Kuşkusuz durumumuzu biliyorsunuz.Ancak bizi anladığınıza inanmıyorum. Bizi nasıl anlayabilirsiniz? Siz de biliyorsunuz ki;bilmek ayrı şey anlamak ayrı şeydir.Anlamak,bilmekten daha yakıcıdır.Çok yakıcı.Ve bazı şeyler vardır ki,yaşanmadan anlaşılamaz..."