Hayatın hengamesine, kalabalıklığına, hızına kaptırmış gidiyoruz. Biraz soluklanmak, biraz dinlemek ve dinlenmek namına yaptığımız hiç bir şey yok. Sahi ne bu koşuşturma ? Bu her şeye yetişme ve her şeye yetebileceğimizi sanma tutkusu ? Son zamanlarda yaşadıklarımız bir fren gibi durdurmuş olmalı bizi. Anladık ki tüm varların yok olması saniyelere bağlıymış. Bu süreç bizlere kendi kıymetimizi ,sahip olduklarımızın ehemmiyetini idrak edebilme şuuru oluştursun. ☘