Kitapta daha çok savaşın çirkinliği var. Farkındalık açısından oldukça besleyici... Fakat savaşta beklediğim vatan ve toplum sevgisini veya özlemini bulamadım. Daha çok, bireyselleştirilmiş, yalnızlaştırılmış ve uzaklaştırılmış karakterler ön planda. Hoşuma gitmeyen yanı ise vatan sevgisinden bahsedilmeyen kitapta Amerika'daki yaşamın güzelliğine oldukça yer verilmesi...