Aliş

Aliş
@Lifeless
Seslendirmen ve dublaj sanatçısı. Vatan uğruna adanmış bir ruhun ışığında, karanlık yollarda yürümeye çalışan aciz. Hedefi için her cefayı göze almış bir garip. İG: @alisinseslendirdikleri
Öğrenci
Üniversite
Bilecik
6 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Evi Nepal'de kalmış Slovakyalı salyangozdur ruhum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnci Dakikaları
Benim ak ve kara kayalar içinde bulduğum inciler Bu inciler sen olmasan bende bile yoktur, Oldukları yerde bile.
Üstadın 1955 senesinde henüz 22 yaşındayken - tarafımca- akla mantığa sığmaz güzellikte yazdığı 'İnci Dakikaları' şiirinden.·Kitabı okudu

Aliş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·48 syf.·
5 günde okudu
·
2019 2. kitabı
Sezai Karakoç
8.8/10 · 11,4bin okunma
BİR ÖZLEMİN İZDÜŞÜMÜ
Ben süt mavilerde dilerken günü, Aykırı sularda akşam oluyor.
Usül ve Şiir
'Dünyaya alışan, şiir yazamaz' ~İsmet Özel Okumaktan üşenseydik, bu uygulamayı indirmezdik, okumaya üşenmeyi bırakmak için indirdik bu programı ya da. Öncelikle herkese iyi geceler, bu platformda, bu mevzuuda şairler ve şiirleri, şiir yazma duygusunun nasıl oluştuğu, keza okuyabilmenin de kendi içinde duygular barındırdığı, bu duyguları nasıl barındırdığı hakkında edindiğim küçük bilgileri sizlerle paylaşmak, konuyu edebince adabınca sizlerle tartışmak isterim. Şairler arasında büyük bir yere sahip olan şair Necip Fazıl Kısakürek bildiğiniz üzere büyük oranda annesinin kendisinden şair olmasını istediği için şair olduğunu çoğumuz biliyoruz. Marksizmden islamcılığa kayan büyük şair İsmet Özel'in bu geçişi 'Amentü' şiiriyle ne mükemmel bir şekilde anlattığını da biliyoruz çoğumuz. Şahsıma burada anlatılmak istenen fikir, görüş ne olursa olsun, fikir, zihniyet ne olursa olsun anlatış biçimi etkileyici, edebi, sade olduğu sürece verilmek istenen mesaj daha kolay anlaşılabilir olacaktır. Benim gibi şiir yazmaya çalışıp da beceremedikten sonra eline Sezai Karakoç'un, Cahit Zarifoğlu' nun kitabını alıp okuduktan sonra ''Neyle besleniyor ulan bu adamlar?!'' cümlesini kurmayan insan sayısı bir elin beş parmağını geçmez :) şiir okuyup da yazmayan insan hiç görmedim neredeyse. Okuyabilmenin verdiği duyguyla da eline kalem alıp kağıda cümleleri raks ettirebilen insanlar tanıyorum. Edebiyat çizgimiz ruhuna fatiha okuyabildiğimiz insanlardan ibaret olmamalı. Şiirinin bir dizesini okuduğumuz zaman 'vay be' dedirtebilecek insanlar tanıyorsak eğer, bu insanların hakettiği yerlere gelebilmesi için elimizden geleni yapmamız gerek. Şiir okuyabilmek basit değil, insanın önce şiirin duygularının çoğunu yaşaması gerek zannımca. Bir hatam varsa, yanlış bir söz,
Edebiyat